Hakkari Üniversitesi Akademik Veri Yönetim Sistemi
  • Araştırmacı Girişi
  • English
Detaylı Arama

        • Ana Sayfa
        • Son Eklenen Yayınlar

        Son Eklenen Yayınlar

        • Inclusive Education for Hearing Impairment: Teacher Perspectives, Strategies and the Role of Educational Technologies

          AÇAR D., DEMİRALP C.

          Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.412-447, 2025 (Hakemli Dergi) Link

        • Investigation of the Effect of Immersion and Ultrasound Pretreatments on Some Quality Characteristics of Pears Dried in Vacuum-Assisted Double-Sided Infrared Dryer

          Coşkun Topuz F., Uğurlu S., Bakkalbaşı E.

          Yüzüncü Yıl Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Bilimleri Dergisi , cilt.35, 2025 (Hakemli Dergi) Link

        • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Kapsamında Aile Katılımına İlişkin Veli Görüşlerinin İncelenmesi

          AYYILDIZ A., Asil A.

          1. Uluslararası Eğitim Kongresi (MEB), Ankara, Türkiye, 03 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

          Link

        • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Kapsamında Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

          Cavdar Y., AYYILDIZ A.

          1. Uluslararası Eğitim Kongresi (MEB), Ankara, Türkiye, 03 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

          Link

        • Küresel Vatandaşlık Eğitimi ile Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Uyumunun Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

          Asil A., AYYILDIZ A.

          1. Uluslararası Eğitim Kongresi (MEB), Ankara, Türkiye, 03 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

          Link

        • Bedeutungsvielfalt des Ausdrucks „als“ im Deutschen und seine Entsprechungen im Türkischen

          KORKMAZER G.

          Diyalog , cilt.2025, sa.1, ss.121-133, 2025 (Hakemli Dergi) Link

        • Global Crude Oil Prices: A Blessing, a Curse, or a Crisis-Driven Force? A New Analysis for Turkey

          Öztutuş F.

          INTERNATIONAL JOURNAL OF ENERGY ECONOMICS AND POLICY , cilt.15, sa.4, ss.227-234, 2025 (Scopus) Link

        • Öğretmen Adaylarının Büyük Verinin Eğitimde Kullanımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi

          Ayyıldız A., Asil A.

          Öğretmen Adaylarının Büyük Verinin Eğitimde Kullanımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi, Zonguldak, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

          Link

        • SİBER GÜVENLIK KONUSUNDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESI

          Ayyıldız A., Asil A.

          5TH INTERNATIONAL ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND DATA SCIENCE CONGRESS (ICADA 2025), Zonguldak, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2025, (Özet Bildiri)

          Link

        • EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN PAYLAŞAN EBEVEYNLİK HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ

          AYYILDIZ A., Asil A.

          ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

          Link

        • EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOCUKLARIN DİJİTAL HAKLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

          AYYILDIZ A., Asil A.

          ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

          Link

        • ÖĞRETMENLERİN VERİ OKURYAZARLIĞI FARKINDALIKLARI

          Ayyıldız A., Asil A.

          EUROPEAN CONFERENCES 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rome, İtalya, 1 - 03 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

          Link

        • ÖĞRETMENLERİN HASSAS TABAN TEORİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

          AYYILDIZ A., Asil A.

          EUROPEAN CONFERENCES 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Roma, İtalya, 1 - 03 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)

          Link

        • TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ: ÇEŞİTLİ PERSPEKTİFLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME

          Ayyıldız Asil A. (Editör)

          Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2025

          Link

        • MOBBİNG KONULU LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZLERİNİN İNCELENMESİ

          Samancı Bağcı S., Ayyıldız Asil A.

          EĞİTİM BİLİMLERİNDE MODERN ARAŞTIRMA VE İNCELEMELER III, Harun Şahin,Bilal Barış Alkan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.259-270, 2025

          Link

        • Evaluation of the Interview System Applied in 2024 Teacher Appointments from the Perspective of Branch Teachers Participating in this Process

          BAKIRCI H., ŞAHİN Ü., KAYMAN F.

          5. International Congress on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Balıkesir, Türkiye, 18 Mayıs 2025, ss.463-464, (Özet Bildiri)

          Link

        • 2024 Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler

          KAYMAN F., ÖZDEMİR H.

          Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.517-531, 2025 (Hakemli Dergi)

        • Filistinli Çocukların Yaşadıkları Eğitim Hakkı İhlallerine İlişkin Ulusal Ajans Haberlerine Yönelik Bir İçerik Analizi

          Ayyıldız Asil A., Asil A., Çatal H.

          İletişim Ve Diplomasi , cilt.103, sa.Özel sayı, ss.103-118, 2025 (Hakemli Dergi)

        • AKADEMİSYEN, YÖNETİCİ, ÖĞRETMEN, VELİ VE ÖĞRENCİLERİN ALTERNATİF EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIĞININ İNCELENMESİ

          AYYILDIZ A., Asil A.

          Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Yaklaşımlar, SÖNMEZ SİNAN, Editör, PLATANUS, Ankara, ss.95-106, 2024

          Link

        • Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Alternatif Eğitime İlişkin Algılarının Resim Çizimleri ve Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi

          AYYILDIZ A., Asil A.

          Eğitim Yönetimi Çalışmaları, SARIGÖZ OKAN, Editör, YAZ, ss.1-10, 2024

          Link
        Ana Sayfa |  AVESİS Hakkında |  İletişim

        İletişim Bilgileri

        • Hakkari Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
          Zeynel Bey Yerleşkesi Keklikpınar Mah. Kampüs Caddesi Merkezi Kütüphane Binası 30000
          Hakkari/Merkez
        • vyu@hakkari.edu.tr
        • +90438 212 12 12
        • 6102
        • +90438 212 12 11
        Ana Sayfa |  AVESİS Hakkında |  İletişim

        Akademik Veri Yönetim Sistemi

        Abis Teknoloji © 2025