Hakkari Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Bilimsel Veri
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Does context-based learning increase aca...
Does context-based learning increase academic achievement and learning retention?: A review based on meta-analysis
TUTAL Ö.
Journal of Practical Studies in Education, cilt.4, sa.5, ss.1-16, 2023 (Hakemli Dergi)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
4
Sayı:
5
Basım Tarihi:
2023
Doi Numarası:
10.46809/jpse.v4i5.71
Dergi Adı:
Journal of Practical Studies in Education
Sayfa Sayıları:
ss.1-16
Hakkari Üniversitesi Adresli:
Evet