Articles Published in Other Journals
HİZMETİÇİ EĞİTİMDE SINIF YÖNETİMİ VE ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.1, pp.213-234, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Kontrol Yaklaşımlarının İncelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.3, no.1, pp.1-11, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ÇEVRESEL FARKINDALIK GELİŞTİRMEDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE SINIF YÖNETİMİ ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Usage Level of Metacognitive Learning Strategies By Prospective Teachers
Journal of Current Researches on Educational Studies
, vol.7, no.2, pp.227-232, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysis of Elementary Schools Teachers Classroom Control Levels
Universal Journal of Educational Research
, vol.4, no.6, pp.1387-1394, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Primary School Teachers' Perceptions of Classroom Management Skills with Respect to Some Variables
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.1, pp.148-164, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretme Öğrenme Süreçlerine İlişkin Görüşleri ve Kavramsal Gelişimlerinin Değerlendirilmesi
Route Educational and Social Science Journal
, vol.2, no.3, pp.158-170, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the Activities Prepared by Teacher Candidates based on Various Learning Approaches
US-CHINA EDUCATION REVIEW A
, vol.4, no.11, pp.806-813, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Covid19 Döneminde Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Görüşlerinin Fırsat ve İmkân Eşitliği Bağlamında İncelenmesi
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 12 November 2021
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZYETERLİLİKLERİ: HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Turkey, 07 July 2021
Çevresel Farkındalık Geliştirmede Yaratıcı Drama Yöntemi
IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 27 - 29 October 2018
Okul Öncesi Eğitiminde Sınıf Yönetimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi.
IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 29 October 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 March 2018
Investigation of Pre-service Teachers’ Learning Styles.
International Conference on: Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portugal, 3 - 05 July 2017
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygıları Üzerine Bir Araştırma
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Investigation of Pre Service Teachers Activities Based on Active Learning Strategies
World Congress on Education Research (WCER), BARSELONA, Spain, 6 - 08 September 2016
Investigation of Teachers Opinions About Effective Learning Environment
International Conference on Arts, Education ans Social Sciences, Berlin, Germany, 26 - 27 June 2016
Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Yapılan Araştırmaların Analizi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
ÖĞRETİM ELEMANLARININ KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNE İLİŞKİN ALGILARI
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 August - 08 May 2016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ İLGİLERİ İLE SORGULAMA BECERİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016
Conseptual Shift in Quality Perception
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Turkey, 2 - 04 December 2015
Investigation of Pre Service Teachers Inquiry Skills and Opinions about Inquiry
International Teacher Education Conference (ITEC), St. PETERSBURG, Russia, 2 - 04 September 2015, pp.152
The Usage Level Of Metacognitive Learning Strategies By Prospective Teachers
IJAS- International Conference for Teaching and Education, Nevada, United States Of America, 16 - 20 March 2015
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Süreçlerine İlişkin Görüşleri Ve Kavramsal Gelişimlerinin Değerlendirilmesi
International Conference on Education in, Mathematics, Science & Technology, Antalya, Turkey, 23 - 26 April 2015
Views of Prospective Teachers about Learning and Teaching Process and Evaluation of Conceptual Development
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Turkey, 23 - 26 April 2015, pp.60-61
Evaluation of the Activities Prepared by Teacher Candidates according to the Various Technics and Methods
The Second European Conference on Education (ECE), Brighton, England, 9 - 13 July 2014
Classroom Management Difficulties in Science and Technology Lessons
The Second European Conference on Education (ECE), Brighton, England, 9 - 13 July 2014
Evaluation of the Activities Prepared by the Teacher Candidates According to the Various Technics and Methods
The Europen Conference on Education, Brighton, England, 9 - 13 July 2014
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 29 - 31 May 2014
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine ve Bu Mesleği Seçme Nedenlerine İlişkin Görüşleri
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2014
İlköğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Cyprus (Kktc), 15 - 17 May 2012