Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
HİZMETİÇİ EĞİTİMDE SINIF YÖNETİMİ VE ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.213-234, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Kontrol Yaklaşımlarının İncelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-11, 2019 (Hakemli Dergi)
ÇEVRESEL FARKINDALIK GELİŞTİRMEDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.12, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE SINIF YÖNETİMİ ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.12, 2018 (Hakemli Dergi)

The Usage Level of Metacognitive Learning Strategies By Prospective Teachers
Journal of Current Researches on Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.227-232, 2017 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Elementary Schools Teachers Classroom Control Levels
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.6, ss.1387-1394, 2016 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the Activities Prepared by Teacher Candidates based on Various Learning Approaches
US-CHINA EDUCATION REVIEW A
, cilt.4, sa.11, ss.806-813, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Covid19 Döneminde Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecine İlişkin Görüşlerinin Fırsat ve İmkân Eşitliği Bağlamında İncelenmesi
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK ÖZYETERLİLİKLERİ: HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
Çevresel Farkındalık Geliştirmede Yaratıcı Drama Yöntemi
IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Eğitiminde Sınıf Yönetimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi.
IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e İlişkin Farkındalık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
Investigation of Pre-service Teachers’ Learning Styles.
International Conference on: Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygıları Üzerine Bir Araştırma
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Investigation of Pre Service Teachers Activities Based on Active Learning Strategies
World Congress on Education Research (WCER), BARSELONA, İspanya, 6 - 08 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
Investigation of Teachers Opinions About Effective Learning Environment
International Conference on Arts, Education ans Social Sciences, Berlin, Almanya, 26 - 27 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Yapılan Araştırmaların Analizi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
ÖĞRETİM ELEMANLARININ KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNE İLİŞKİN ALGILARI
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ İLGİLERİ İLE SORGULAMA BECERİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Conseptual Shift in Quality Perception
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
Investigation of Pre Service Teachers Inquiry Skills and Opinions about Inquiry
International Teacher Education Conference (ITEC), St. PETERSBURG, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.152
The Usage Level Of Metacognitive Learning Strategies By Prospective Teachers
IJAS- International Conference for Teaching and Education, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Mart 2015, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme Süreçlerine İlişkin Görüşleri Ve Kavramsal Gelişimlerinin Değerlendirilmesi
International Conference on Education in, Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
Views of Prospective Teachers about Learning and Teaching Process and Evaluation of Conceptual Development
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.60-61
Evaluation of the Activities Prepared by Teacher Candidates according to the Various Technics and Methods
The Second European Conference on Education (ECE), Brighton, İngiltere, 9 - 13 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)
Classroom Management Difficulties in Science and Technology Lessons
The Second European Conference on Education (ECE), Brighton, İngiltere, 9 - 13 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)
Evaluation of the Activities Prepared by the Teacher Candidates According to the Various Technics and Methods
The Europen Conference on Education, Brighton, İngiltere, 9 - 13 Temmuz 2014, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine ve Bu Mesleği Seçme Nedenlerine İlişkin Görüşleri
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
İlköğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)