Doç. Dr. İlknur BİLGEN


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi,

Metrikler

Yayın

31

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

25

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2016

2012 - 2016

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

İşletmelerde bireysel ve kurumsal faktörlerin satış performansı üzerindeki etkisinde müşteri odaklılık ve satış odaklılığın moderatör rolü ve bir uygulama

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Tüketici davranışlarında durumsal faktörlerin satın alma niyeti ve memnuniyet üzerindeki etkisi ve bir araştırma

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Hakkari Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2021 - 2022

2021 - 2022

Doç. Dr.

Hakkari Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Sağlık Yönetimi Bölümü

2011 - 2017

2011 - 2017

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2009 - 2011

2009 - 2011

Araştırma Görevlisi

Hakkari Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Hakkari Üniversitesi

2020 - 2021

2020 - 2021

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Hakkari Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Hakkari Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Yönetimi

Lisans

Lisans

Kariyer Planlama

İdari Yargı

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. İNŞAAT SEKTÖRÜNDE ÇALIŞAN MİMAR VE MÜHENDİSLERDE İŞ TATMİNİ VE İŞ PERFORMANSI

AY İ., BİLGEN İ.

International Korkut Ata Scientific Researches Conference, Osmaniye, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2022, ss.318-323, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. E-GİRİŞİMCİ DOĞASININ SIFATSAL ÖZELLİKLERİ

BİLGEN İ., NAJIMUDINOVA S., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.

9. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018

2016

2016

4. The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality

AYSUNA TÜRKYILMAZ C., BİLGEN İ., KARA A.

IEDRC Istanbul Conferences, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

5. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE DUYGUSAL TATMİN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ GSM OPERATÖRLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BİLGEN İ., KARA A., GÜRDAL S.

20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.429-440, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

6. ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA

BİLGEN İ., KARA A.

13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.875-883, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

7. GENÇ TÜKETİCİLERDE CİNSİYETİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ

BİLGEN İ., KARA A.

19. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.374-380, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Çağdaş Kent Eskişehir in Pazarlanmasında Öne Çıkan Unsurlar

BİLGEN İ., KARA A.

III. DİSİPLİNLERARARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, ss.1089-1106, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Sürdürülebilirlik ve Sürdürülebilir Pazarlamaya Giriş

BİLGEN İ.

Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim Yönetimi, Koçak Ahmet, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.2-11, 2023

2022

2022

2. Hakkari'de Kadının Psikolojik Gücü

BİLGEN İ.

Hakkari'de Kadın, ÖKDE, Fatma, Editör, Beta, İstanbul, ss.195-227, 2022

2021

2021

3. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı için S&OP

BİLGEN İ.

Satış ve Operasyon Planlama, Sürdürülebilir Rekabet Avantajı İçin Yol Haritası, Gürdal Sahavet, Kara Adnan, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-13, 2021

2021

2021

4. Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim

ONURLU Ö., YÜKSEL C. A., BİLGEN İ.

Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Karabulut, Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.197-210, 2021

2020

2020

5. Ürün

BİLGEN İ.

TURİZM İŞLETMELERİNDE MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ TEORİ - STRATEJİ - ÖRNEK OLAYLAR, Doç. Dr. Derya ÖZİLHAN ÖZBEY, Editör, Detay Yayıncılık, ss.97-110, 2020

2017

2017

7. Attitude towards Charity: The Case of Ice Bucket Challenge

KARA A., BİLGEN İ., GÜRDAL S.

Communication and Digital Media, Hasan Arslan, Mehmet Ali Içbay, Madalina Tomescu, Editör, e-bwn, ss.155-162, 2017

2015

2015

8. Corporate Reputation and Marketing Activities

BİLGEN İ., AYSUNA TÜRKYILMAZ C., GÜRDAL S.

Current Approaches in Social Sciences, YILMAZ RASIM, LOSCHNIGG GUNTER, ARSLAN HASAN, ICBAY MEHMET ALI, Editör, Peter Lang, ss.305-314, 2015

2014

2014

9. Yapısal Olarak Yükselen Pazarlar ve Öğretileri

BİLGEN İ., KARA A., GÜRDAL S.

Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar, MEHTAP SÜMERSAN KÖKTÜRK, EMİNE ÇOBANOĞLU, MÜGE YALÇIN, İREM EREN ERDOĞMUŞ, TAŞKIN DİRSEHAN, Editör, BETA, ss.29-48, 2014

2014

2014

10. Silkroad of the Century: A Reseacrh on Determining the Regional Market Potential of the Transportation Corridor TRACECA

GÜRDAL S., BİLGEN İ., DURSUN F. T.

Resilkroad, MEHMET BULUT, Editör, ISTANBUL SABAHATTIN ZAIM UNIVERSITY PUBLICATIONS, ss.87-95, 2014