Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
26
5. Öğretmenlerin Eğitim Örgütlerinde Yaşanan Değişim Sürecine İlişkin Görüşleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.875-896, 2018 (Hakemli Dergi)

6. Öğretmenlerin Mesleki, Sosyal ve Ekonomik Koşullarına İlişkin Sorunları
the Journal of Academic Social Sciences
, cilt.6, sa.81, ss.103-115, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Öğretmen Adaylarına Göre Etkili Bir Öğretmende Bulunması Gereken Özellikler
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.248-260, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Öğretmen Görüşlerine Göre hizmetiçi eğitim etkinliklerinin işlevselliği
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.52, ss.23-38, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Öğretmenlerin Dershaneden Dönüşen Özel Temel Liselerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies. (JASSS)
, cilt.0, sa.49, ss.175-189, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Okul Nöbetlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER)
, cilt.3, sa.8, ss.207-218, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına KPSS İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.2, sa.5, ss.80-95, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Pedagojik Formasyon Eğitimi Uygulama Dersinin Staj Öğretmen Adaylarının Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (ASOS JOURNAL)
, cilt.4, sa.22, ss.68-80, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili ÖğretmenAdaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.Özel (USBES), ss.247-264, 2015 (Hakemli Dergi)
15. Motıvatıons Of Sll Web Servıce Admınıstrators In Usıng Self Sıgned Dıgıtal Certıfıcates
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.209-217, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Ülkemizde Öğretmen Eğitimi ve Sorunları
Eğitimin Sesi
, cilt.0, sa.59, ss.21-29, 2015 (Hakemsiz Dergi)
18. Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Şiddete Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi (TİDSAD).
, cilt.2, sa.2, ss.133-149, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Buluş Yoluyla Öğretim Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (ASOS JOURNAL
, cilt.3, sa.9, ss.68-80, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Öğretim Materyallerinin Öğrenme Öğretme Sürecindeki İşlevine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Analizi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.995-1012, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Üniversite Öğrencilerinin Akranlarıyla Yaşadıkları Psikolojik Şiddet Davranışlarının İncelenmesi
Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.205-222, 2014 (Hakemli Dergi)
23. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.31-46, 2014 (Hakemli Dergi)
24. Öğretmen Yetiştirmede Pedagojik Formasyon Çıkmazı
Eğitimin Sesi Dergisi
, cilt.0, sa.47, ss.49-52, 2014 (Hakemsiz Dergi)
25. The Opinions Of The Teacher Candidates Who Attended The Pedagogical Formation Certificate Programme For The Professional Competency Of İnstructors
Educational Research and Reviews Academik Journals.
, cilt.8, sa.18, ss.1663-1683, 2013 (Hakemli Dergi)
26. Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD).
, cilt.13, sa.3, ss.129-154, 2012 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
2. Sağlık Meslek Lisesi Öğrencilerinin Hemşire Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Taras Şevçenko 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, KİEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.94-107, (Tam Metin Bildiri)
3. Sınıf Kurallarının Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Başarısına Etkisi
Taras Şevçenko 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, KİEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.83-93, (Tam Metin Bildiri)
4. Öğrencilerin Derse Etkin Katılımını Sağlayan Faktörlerin Analizi
Taras Şevçenko 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, KİEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.108-119, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğretmen Görüşlerine Göre Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerinin İşlevselliği
II. Uluslar arası Sosyal Bilimler Sempozyumu., Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
VII. Uluslar arası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğretmenlerin Öğretim Yılı Başında ve Sonunda Düzenlenen Mesleki Çalışmalarla İlgili Görüşleri.
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
16. Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
IV. International Symposium Social Studies Education, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, cilt.15, ss.247-264, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğretim Materyallerinin Öğrenme Öğretme Sürecindeki İşlevine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Analizi
Internatıonal Conference On New Horizons İn Education PARİS, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.3, ss.646-657, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Eğitim ve Öğretimle İlgili Temel Kavramlar.
Eğitime Giriş, Mehmet Şahin ve Tufan Aytaç, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, İstanbul, ss.2-20, 2019
2. Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Seçenek, İstanbul, 2015
4. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Prof. Dr. Yusuf Budak, Editör, PEGEM, Ankara, ss.397-435, 2015