Metrikler
Eğitim Bilgileri
2021 - 2023
2021 - 2023Yüksek Lisans
Düzce Üniversitesi, Türkiye
2019 - 2022
2019 - 2022Lisans
İstanbul Üniversitesi, Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Türkiye
2018 - 2022
2018 - 2022Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2015 - 2019
2015 - 2019Lisans
Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Yüksek Lisans
Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Ege Üniversitesi, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Hakkari Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024A Proposal for Improving Reading Comprehension Skills of Gifted Students:An Analytic Writing and Assessment Model Integrated with Intertextual Reading
SAĞLAM A., GÖK B.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.11, sa.3, ss.311-333, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Examination of teachers’ opinions on lifelong learning
ÇİFTÇİ S., SAĞLAM A., Yayla A., Erbasan Ö.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.7, sa.1, ss.84-99, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Özel Yetenekli Öğrencilerin Davranışsal Problemlerine Yönelik Müdahale Yöntemleri
SAĞLAM A.
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online)
, sa.Özel Sayı 1 (Cumhuriyetin 100. Yılına), ss.1192-1206, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Effect of Poems Read with Fluent Reading Strategies on Reading Comprehension Skills of Primary School Students With and Without Giftedness
SAĞLAM A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES , cilt.11, sa.4, ss.13-23, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Hayat Bilgisi Üçüncü Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri
SAĞLAM A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.57, ss.1607-1621, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Evaluation of the support education room primary school Turkish activity book prepared for gifted ones in the context of the revised Bloom’s taxonomy
ÇİFTCİ S., SAĞLAM A., ERBASAN Ö.
Journal for Educating Gifted Young Scientists (JEGYS) , cilt.11, sa.2, ss.125-136, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Historical movies and TV series in the interest of the science of history: the opinions of gifted students
SU Ş., SU R., SAĞLAM A.
Journal for the Child Development, Exceptionality and Education , cilt.4, sa.1, ss.57-68, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Education-themed TED talks from theperspective of critical pedagogy
POLAT İ., SAĞLAM A., ÇELİK S.
REVIEW OF EDUCATION, PEDAGOGY & CULTURAL STUDIES
, cilt.45, sa.3, ss.310-332, 2023 (ESCI)
2023
2023Yabancı Dil Eğitiminde Web 2.0 Araçları Kullanımının Yararları ve Zorlukları Üzerine Bir İnceleme
ÇİFTCİ S., SAĞLAM A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.10, sa.91, ss.234-241, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022İki Kere Farklılık Üzerine Bir Çalışma: Özel Yetenekli Öğrencilerde Öğrenme Güçlüğü
SAĞLAM A., ÇİFTÇİ S.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.218-231, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Kanada (Ontario) Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış
SAĞLAM A., DAĞLI H., DAĞLI B. Ç., SEZİŞ A., GÜNGÖR Y., DANIŞMAN F.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.9, sa.89, ss.2285-2300, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022BİLSEM sınıf öğretmenliği çerçeve programının yaratıcı düşünme becerileri bağlamında değerlendirilmesi
SAĞLAM A., ERBASAN Ö., ÇİFTÇİ S.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.29, ss.193-205, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Dede Korkut Hikâyelerinin Metinlerarası Anlayışla İncelenmesi
GÖK B., SAĞLAM A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.11, sa.2, ss.554-572, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Tannenbaum’un Yıldız Modeli’nin Kuramsal Yapısı
SAĞLAM A., ÇİFTCİ I., DİNÇER E., İÇGÜLEÇ A., YAŞAR M. S., İÇGÜLEŞ H.
The Journal of Academic Social Science , cilt.126, ss.150-158, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022DEDE KORKUT HİKAYÊLERİNİN METİNLERARASI ANLAYIŞLA İNCELENMESİ
GÖK B., SAĞLAM A.
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.554-572, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)
SU Ş., SAĞLAM A., SU R., KAYNAR O.
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.400-414, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
SAYLIK A., SAYLIK N., SAĞLAM A.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.522-546, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Immanuel Kant’ın “Eğitim Üzerine” Kitabına Dair Bir Değerlendİime
SAĞLAM A.
Turkuaz Eğitim ve Kültür Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.32-34, 2021 (Hakemsiz Dergi)
2021
202121. yüzyıl becerileri bağlamında öğrenci, öğretmen ve eğitim ortamları
ÇİFTÇİ S., SAĞLAM A., YAYLA A.
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.0, sa.24, ss.718-734, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Development of Verbal Games Achievement Test of Primary School 3rd Grade Science Lesson “Let’s Know About Substance” Unit
SAĞLAM A., YÜKSEL İ., ERBASAN Ö.
Education Quarterly Reviews , cilt.4, sa.1, ss.481-496, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Hayat Boyu Öğrenmeye İlişkin Akademisyen ve Öğretmen Görüşleri
SAĞLAM A., ÇİFTÇİ S., YAYLA A.
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.14, sa.54, ss.3376-3398, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Zekâ Oyunlarının Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Matematik Başarısına Etkisi
SAĞLAM A., SAĞLAM H., GÜNGÖR H., BAYRAM M. R., ALPSAR A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.8, sa.71, ss.1404-1418, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020KELİME TEKRAR TEKNİĞİNİN ÜÇÜNCÜ SINIF ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN AKICI OKUMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ
SAĞLAM A., BAŞ Ö., AKYOL H.
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.13, sa.46, ss.1605-1629, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Özel Yetenekli Öğrencilerin Sınıf Ortamındaki Davranışlarına Yönelik Öğretmenlerin Görüşleri
SAĞLAM A., POLAT İ.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, sa.24, ss.473-493, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Okuma Güçlüğü Olan Evde Eğitim Öğrencisinin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi
ERBASAN Ö., SAĞLAM A.
Temel Eğitim Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.14-25, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi
SAĞLAM A., BAŞ Ö., AKYOL H.
Tarih Okulu Dergisi , sa.46, ss.1605-1629, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
2017Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin “Bilsem” ve “Okul” Kavramlarına İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla Karşılaştırılması
SU Ş., SAĞLAM A., MUTLU Y.
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC) , cilt.4, sa.3, ss.91-108, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Ortaokul Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
SAĞLAM A., GÜNGÖR H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , cilt.1, sa.2, ss.12-21, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016DEĞERLER EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
SAĞLAM A.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.723-742, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Değerler Eğitiminin Öğrenci Davranışlarına Etkisinin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi
SAĞLAM A.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.723-742, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014İlkokul ve ortaokullarda uygulanmakta olan sosyal kulüplerin işlevlerine yönelik öğretmen görüşleri
SAĞLAM A., YAYLA A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.279-296, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014İlkokul ve Ortaokullarda Uygulanmakta Olan Sosyal Kulüplerin İşlevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
SAĞLAM A., YAYLA A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.279-296, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ: FARK ET, UYGULA, GELİŞTİR” PROJESİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK FARKINDALIKLARINA ETKİSİ
SAĞLAM A., ÇİFTCİ S.
III. INTERNATIONAL VAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 15 - 17 Kasım 2024, ss.125-134, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023ChatGPT ile öğrencilerin bilgilendirici metin yazma becerilerinin geliştirilmesi
SAĞLAM A., ERBASAN Ö.
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 9 - 12 Kasım 2023, ss.379-380, (Özet Bildiri)
2023
2023Ölçme Ve Değerlendirme Yönetmeliğinde Okuma Ve Yazma
SAĞLAM A.
Ege 9.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.604, (Özet Bildiri)
2023
2023Opinions of class teachers on summer learning losses in literacy
SAĞLAM A.
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.174, (Özet Bildiri)
2023
2023İYEP Türkçe öğretim programındaki okuma-yazma etkinliklerine yönelik öğretmen görüşleri
SAĞLAM A.
Bilsel İnternanional Truva Scientific Researches and İnovation Congress, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2023, ss.471, (Özet Bildiri)
2023
2023Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Öğretmenlerin Covid-19 Dönemi Uzaktan Eğitim Sürecinde Okuma ve Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Sorunlar
SAĞLAM A., ERBASAN Ö., ÇİFTCİ S.
11.International Conference of Academic Research, Türkiye, 25 - 26 Temmuz 2023, ss.82-83, (Özet Bildiri)
2023
2023İlkokulda Görsel Okuma Ve Görsel Sunuya Ne Kadar Yer Veriyoruz? Hayat Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Dersi Üzerine Bir Değerlendirme
SAĞLAM A.
ASES VI. Internatıonal Conference On Socıal Scıences, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.308-309, (Özet Bildiri)
2023
2023Hayat Bilgisi Üçüncü Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri
SAĞLAM A.
ASES III. International Conference On Educational Sciences, Türkiye, 28 - 29 Ocak 2023, ss.29, (Özet Bildiri)
2022
2022Rol Model Olarak Akşemseddin: Özel Yetenekli Öğrenciler Üzerine Metaforik Bir Çalışma
SAĞLAM A., ERBASAN Ö., YÜKSEL İ.
Göynük Araştırmaları ve Halk Kültürü Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2022, ss.2-3, (Özet Bildiri)
2022
2022The effect of historical films or TV series on gifted students' views on historical subjects (example of BILSEM)
SU Ş., SU R., SAĞLAM A.
3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of Education (ICGYSE), Antalya, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2022, ss.63, (Özet Bildiri)
2022
2022Özel yetenekliler için hazırlanan destek eğitim odası ilkokul Türkçe etkinlik kitabının yenilenmiş Bloom taksonomisi bağlamında değerlendirilmesi.
SAĞLAM A., ÇİFTCİ S., ERBASAN Ö.
Ases IV. International Conference On Social Sciences, Eskişehir, Türkiye, 17 - 19 Aralık 2022, ss.225-226, (Özet Bildiri)
2022
2022Yazmak İçin Oku Stratejisi ile Sıralama Türünde Bilgilendirici Metin Yazma Öğretimi
ERBASAN Ö., SAĞLAM A., ERBASAN Ü.
20th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.38-39, (Özet Bildiri)
2022
2022Matematik Ders Kitabı İncelemeleri Üzerine Bir Meta Analiz Çalışması
SAĞLAM G. T., SAĞLAM A., ÇİFTCİ S.
20th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.290-291, (Özet Bildiri)
2022
2022Okuduğunu anlamada şiirin yeri
SAĞLAM A., SAĞLAM G. T., ERBASAN Ö.
20th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.140-141, (Özet Bildiri)
2022
2022“120 Tarihinin İzinde” Projesinin Özel Yetenekli Olan Ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Algısına Etkisi
SAĞLAM A., ÇİFTCİ S.
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Trb2 Internatıonal Congress On Educatıonal Scıences, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.87, (Özet Bildiri)
2021
2021Hayat boyu öğrenmeye ilişkin öğretmen ve akademisyen görüşlerinin belirlenmesi
ÇİFTCİ S., YAYLA A., SAĞLAM A.
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)
2019
2019Evde eğitim öğrencisi olan bir öğrencinin yaşadığı öğrenme güçlükleri ve çözüm önerileri
SAĞLAM A., SAĞLAM G. T., SAĞLAM H.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.31, (Özet Bildiri)
2019
2019Sınıf öğretmenlerinin ilk yardım bilgi düzeyi (Van ili örneği)
SAĞLAM A., SAĞLAM H., SAĞLAM G. T.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.78, (Özet Bildiri)
2019
2019Türk eğitim sistemi ile Kanada (Ontario) eğitim sistemin karşılaştırılması
SAĞLAM A., SAĞLAM G. T., SAĞLAM H.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.79-80, (Özet Bildiri)
2018
2018Sınıf öğretmenlerinin teknolojiye karşı tutum ve düşüncelerinin incelenmesi
SAĞLAM A., SAĞLAM G. T.
17. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1466-1467, (Özet Bildiri)
2018
2018Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin “bilsem” ve “okul” kavramlarına ilişkin algı düzeylerinin metaforlarla karşılaştırılması
SU Ş., SAĞLAM A., MUTLU Y.
5.Üstün Yetenekliler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Üstün zekâlı öğrencilerin tarih dersine ilişkin algı düzeylerinin metaforlarla incelenmesi
SU Ş., SAĞLAM A., MUTLU Y.
5.Üstün Yetenekliler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Yapboz Mu Asırlık Çınar Mı: Eğitimcilerin Gözünde Türk Eğitim Sistemi
SAYLIK N., SAYLIK A., SAĞLAM A.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.715-717, (Özet Bildiri)
2016
2016İlkokul öğrencilerinin sosyal kulüplere karşı tutumlarının incelenmesi (Van ili örneği)
SAĞLAM A., SAĞLAM G. T., TOSUN E.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.115, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Lise Öğrencilerinin Emoji Kullanım Düzeyleri ve Emoji Kullanımının Türkçe’ye Etkisi
SAĞLAM A., ERBASAN Ö.
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VI, BAĞCI AYRANCI BİLGE, ŞAHİN TUĞRUL GÖKMEN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, ss.25-38, 2024
2024
2024Küreselleşme ve Kültür
SAĞLAM A.
Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.12-32, 2024
2023
2023Okul Öncesi Eğitimde Zekâ Oyunları ile Türkçe Öğretimi ve Etkinlik Örnekleri
SAĞLAM A., ERBASAN Ö., KIVANÇ E. A.
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -Okul Öncesi Örneği-, Yüksel İbrahim, Kurupınar Abdulhamit, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.79-92, 2023
2023
202310. ve 12. Yüzyıl Arası Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri
ERBASAN Ö., SAĞLAM A., YÜKSEL İ.
Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri, Yılmaz Mehmet, Özen Yunus, Yüksel İbrahim, Karakaya Ferhat, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.41-70, 2023
2023
2023Okul Öncesi Eğitimde Zekâ Oyunları ile Okuma Yazmaya Hazırlık ve Etkinlik Örnekleri
ERBASAN Ö., SAĞLAM A., KEL S.
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -Okul Öncesi Örneği- , Yüksel İbrahim, Kurupınar Abdulhamit, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.45-62, 2023
2023
2023Türkçe Eğitiminde Oyunla Öğretim
ERBASAN Ö., SAĞLAM A.
Oyunla Öğretime Geleneksel Ve Teknolojik Yaklaşımlar, TİMURKAAN AKÇINAR SERPİL, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.72-91, 2023
2023
2023İlkokulda Görsel Okuma Ve Görsel Sunuya Ne Kadar Yer Veriyoruz? Hayat Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Dersi Üzerine Bir Değerlendirme
SAĞLAM A.
Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler_1, Sönmez Sinan, Editör, PLATANUS PUBLİSHİNG, Ankara, ss.262-279, 2023
2021
2021Özel Öğrenme Güçlüğü (Okul Yöneticileri İçin El Kitapları-5)
SAĞLAM A., SAĞLAM G. T.
ÇUVALDIZ YAYINLARI, İstanbul, 2021
2021
2021Mart Ayı Bilim ve Akıl Yürütme
SAĞLAM A., ERBASAN Ö.
365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme, Yılmaz Mehmet, Yüksel İbrahim, Şahin Erhan, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.97-128, 2021
2021
2021Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Kavram Öğretimi
BAŞ Ö., SAĞLAM A.
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.439-460, 2021
2021
2021ABC Bağlama, Sihirli Piramit, Eksik Harfler ve Karışık Harfler Oyunlarıyla İngilizce Öğretimi
SAĞLAM A.
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.223-243, 2021
2021
2021Zekâ Oyunlarının Eğitimdeki Önemi ve İlkokul 2.Sınıf Dersleriyle İlişkisi
SAĞLAM A., ERBASAN Ö.
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.1-22, 2021
2021
2021Şifreli Sözcük, Sözcük Çemberi ve Göbek Oyunlarıyla Türkçe Öğretim
SAĞLAM A.
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği- , Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.135-152, 2021
2020
2020Üstün Yetenekliler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi Örnek Uygulamaları
ŞAHİN E., SAĞLAM A.
Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Çıkılı Yahya, Yüksel İbrahim, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.203-230, 2020
2020
2020Üstün Yetenekli Öğrencilerin Özellikleri ve Tanılama İşlemleri
YÜCEL A., SAĞLAM A.
Üstün Yetenekliler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.73-86, 2020
2018
2018Güzel Van'ımı Tanıyorum İlkokul
SAĞLAM A., YILMAZ AKSU Ç., ÇAKIR S., GÜLOĞLU Ö. F., YILDIZ Ö., ŞAHAN M., et al.
VAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Van, 2018
2018
2018Şehrimiz Van
GÜLOĞLU Ö. F., YILDIZ Ö., AYDIN S., SAĞLAM A., POLATER H., ÇAKIR S., et al.
VAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Van, 2018
2018
2018Güzel Van'ımı Tanıyorum Okul Öncesi
SAĞLAM A., ŞAHAN M., GÜLOĞLU Ö. F., YILDIZ Ö., POLATER H., YILMAZ AKSU Ç., et al.
VAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Van, 2018
2018
2018Güzel Van'ımı Tanıyorum Ortaokul
SAĞLAM A., ŞAHAN M., GÜLOĞLU Ö. F., YILDIZ Ö., AYDIN S., POLATER H., et al.
VAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Van, 2018
Desteklenen Projeler
2023 - 2023
2023 - 20232204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2023 - 2023
2023 - 20232204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2022 - 2022
2022 - 20222204-A Lise Öğrencileri Proje Yarışmalarına Yönelik Proje Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2022 - 2022
2022 - 20222204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışmalarına Yönelik Proje Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2022 - 2022
2022 - 20222204-A LİSE ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMALARINA YÖNELİK PROJE YAZMA EĞİTİMİ
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2022 - 2022
2022 - 20222204-B ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİNE YÖNELİK PROJE YAZMA EĞİTİMİ
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2022 - 2022
2022 - 20222204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2022 - 2022
2022 - 2022Tübitak 16.Ortaokul Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2021 - 2022
2021 - 2022120 TARİHİNİN İZİNDE
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A. (Yürütücü), Sağlam G. T., Çiftci S.
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 15.ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ FİNAL YARIŞMASI
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2021 - 2021
2021 - 2021TÜBİTAK 52. LİSE ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2020 - 2020
2020 - 2020TÜBİTAK 14.ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2020 - 2020
2020 - 2020TÜBİTAK 51.LİSE ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2019 - 2019
2019 - 2019TÜBİTAK 13.ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI TÜRKİYE FİNALİ
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2019 - 2019
2019 - 2019TÜBİTAK 50. 2204-A LİSE ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2018 - 2018
2018 - 2018TÜBİTAK 12.ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2018 - 2018
2018 - 2018TÜBİTAK 13.ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2018 - 2018
2018 - 2018TÜBİTAK 49. 2204-A Lise Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması
TÜBİTAK Projesi
Sağlam A.
2017 - 2017
2017 - 2017