Articles Published in Other Journals
Örgütsel Kültürün Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Hakkâri Devlet Hastanesi Hemşireleri Üzerine Bir Araştırma
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.19, no.1, pp.376-389, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Influence of Consumers’ Price Perception on Purchase Intention from Discount Markets
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.GELİŞİM-UWE 2019 Özel Sayısı, pp.141-154, 2019 (Peer-Reviewed Journal)


Yükseköğretim Kurumlarında Memnuniyet Kavramı: Kuramsal Bir Derleme
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, vol.7, no.3, pp.1582-1591, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimine Entegrasyon Odaklı Yaklaşım: Kavramsal Bir Çalışma
Social Sciences Studies Journal
, vol.3, no.3, pp.149-159, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetiminin Güncel Yapısını Şekillendiren Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
International Journal of Academic Value Studies
, vol.3, no.15, pp.190-196, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Organik Tarım Ürünlerinde Algılanan Kalite: İstanbul İlindeki Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, vol.7, no.4, pp.678-685, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.5, no.1, pp.77-91, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
A Research on the Impact of eWOM Source Credibility and Personal Innovativeness on Online Shopping Intention in Turkish Customers
Journal of Management, Marketing and Logistics
, vol.4, no.2, pp.143-151, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.2, pp.51-72, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

PERCEIVED QUALITY IN ORGANIC AGRICULTURE PRODUCTS: A RESEARCH ON THE CONSUMERS IN ISTANBUL
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, vol.7, no.4, pp.678-685, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
E-GİRİŞİMCİ DOĞASININ SIFATSAL ÖZELLİKLERİ
9. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ, 10 - 12 May 2018
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: KOZMETİK MAĞAZALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2 - 04 May 2018
The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
IEDRC Istanbul Conferences, İstanbul, Turkey, 27 - 29 April 2016, pp.67-72
Books & Book Chapters
Sürdürülebilirlik ve Sürdürülebilir Pazarlamaya Giriş
in: Teorik ve Uygulamalı
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI
Pazarlama ve Üretim Yönetimi, Koçak Ahmet, Editor, Nobel Bilimsel, Ankara, pp.2-11, 2023
Hakkari'de Kadının Psikolojik Gücü
in: Hakkari'de Kadın, ÖKDE, Fatma, Editor, Beta, İstanbul, pp.195-227, 2022
Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim
in: Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Karabulut, Şahin, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.197-210, 2021
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı için S&OP
in: Satış ve Operasyon Planlama, Sürdürülebilir Rekabet Avantajı İçin Yol Haritası, Gürdal Sahavet, Kara Adnan, Editor, Nobel, Ankara, pp.1-13, 2021
Corporate Reputation and Marketing Activities
in: Current Approaches in Social Sciences, YILMAZ RASIM, LOSCHNIGG GUNTER, ARSLAN HASAN, ICBAY MEHMET ALI, Editor, Peter Lang, pp.305-314, 2015
Silkroad of the Century: A Reseacrh on Determining the Regional Market Potential of the Transportation Corridor TRACECA
in: Resilkroad, MEHMET BULUT, Editor, ISTANBUL SABAHATTIN ZAIM UNIVERSITY PUBLICATIONS, pp.87-95, 2014