Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Örgütsel Kültürün Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Hakkâri Devlet Hastanesi Hemşireleri Üzerine Bir Araştırma
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.376-389, 2022 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Fiyat Algılamalarının İndirim Marketlerinden Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.GELİŞİM-UWE 2019 Özel Sayısı, ss.141-154, 2019 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretim Kurumlarında Memnuniyet Kavramı: Kuramsal Bir Derleme
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.7, sa.3, ss.1582-1591, 2018 (Hakemli Dergi)
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimine Entegrasyon Odaklı Yaklaşım: Kavramsal Bir Çalışma
Social Sciences Studies Journal
, cilt.3, sa.3, ss.149-159, 2017 (Hakemli Dergi)
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetiminin Güncel Yapısını Şekillendiren Faktörler Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
International Journal of Academic Value Studies
, cilt.3, sa.15, ss.190-196, 2017 (Hakemli Dergi)
Organik Tarım Ürünlerinde Algılanan Kalite: İstanbul İlindeki Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.7, sa.4, ss.678-685, 2017 (Hakemli Dergi)
Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.77-91, 2017 (Hakemli Dergi)
A Research on the Impact of eWOM Source Credibility and Personal Innovativeness on Online Shopping Intention in Turkish Customers
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, sa.2, ss.143-151, 2017 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: İstanbul İlinde Bir Araştırma
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.51-72, 2017 (Hakemli Dergi)
ORGANİK TARIM ÜRÜNLERİNDE ALGILANAN KALİTE: İSTANBUL İLİNDEKİ TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.7, sa.4, ss.678-685, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
E-GİRİŞİMCİ DOĞASININ SIFATSAL ÖZELLİKLERİ
9. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN MÜŞTERİ SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ: KOZMETİK MAĞAZALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2018
The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
IEDRC Istanbul Conferences, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72
Kitap & Kitap Bölümleri
Sürdürülebilirlik ve Sürdürülebilir Pazarlamaya Giriş
Teorik ve Uygulamalı
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI
Pazarlama ve Üretim Yönetimi, Koçak Ahmet, Editör, Nobel Bilimsel, Ankara, ss.2-11, 2023
Hakkari'de Kadının Psikolojik Gücü
Hakkari'de Kadın, ÖKDE, Fatma, Editör, Beta, İstanbul, ss.195-227, 2022
Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Karabulut, Şahin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.197-210, 2021
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı için S&OP
Satış ve Operasyon Planlama, Sürdürülebilir Rekabet Avantajı İçin Yol Haritası, Gürdal Sahavet, Kara Adnan, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-13, 2021
Corporate Reputation and Marketing Activities
Current Approaches in Social Sciences, YILMAZ RASIM, LOSCHNIGG GUNTER, ARSLAN HASAN, ICBAY MEHMET ALI, Editör, Peter Lang, ss.305-314, 2015
Silkroad of the Century: A Reseacrh on Determining the Regional Market Potential of the Transportation Corridor TRACECA
Resilkroad, MEHMET BULUT, Editör, ISTANBUL SABAHATTIN ZAIM UNIVERSITY PUBLICATIONS, ss.87-95, 2014