Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Anlayışları: Limitin Tekliği Teoremi Örneği

ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 8 Ağustos - 10 Haziran 2023, cilt.1, ss.166

Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel ve Grafiksel Temsiller Arasında Dönüşüm Yapma Becerileri: Bir Ve İki Değişkenli Bağıntılar

ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2023, cilt.1, ss.167

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİR VE İKİ DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARIN LİMİTİNEYÖNELİK BECERİLERİ

INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2020, ss.235-236

MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN KÜMELER KONUSUNDAKİ İSPATLAMA BECERİLERİ

5th International Contemporary Educational Research Congress, Frankfurt, Almanya, 25 - 27 Temmuz 2019, ss.84

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN RASYONEL SAYILAR KONUSUNDA ÖĞRENCİLERİN YAŞADIKLARI ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNE SUNDUKLARI ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

5th International Contemporary Educational Research Congress, Frankfurt, Almanya, 25 - 27 Temmuz 2019, ss.86

MATHEMATİCS EDUCATİON STUDENTS’xx SKILLS REGARDING MATHEMATİCAL DEFINATIONS IN SETS

INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, İzmir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019

MATHEMATICS TEACHERS VIEWS AND SUGGESTIONS REGARDIND STUDENTS’ DIFFICULTIES IN RATIONAL NUMBERS

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, İzmir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019, ss.31

Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerin Karşılaştırılmasında Kullandıkları ve Tercih Ettikleri Stratejilerin Belirlenmesi

UluslararasıÖğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.387-388

İlköğretim matematik öğretmenliği bölümüöğrencilerinin türev ile süreklilik arasındaki ilişkiye yönelik ispatlama becerileri.

UluslararasıÖğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.456-457

Fen Lisesi Öğrencilerinin Fonksiyon Kavramını Anlayışları

UluslararasıÖğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.456-457

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİMİT KAVRAMINA YÖNELİK İMAJLARI VE ÖNERMELERİ DEĞERLENDİRME BECERİLERİ

8. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.59-60

LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TÜREVİN FİZİKSEL ANLAMINA YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.225-226

Lise matematik öğretmenlerinin asimptotlara ve grafik çizimlerine yönelik konu alanı bilgileri

9. Uluslararası eğitim araştırmaları kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.224

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İspata Yönelik Algısal, Matematiksel, Öğretimsel ve Epistemolojik Görüşlerinin Analizi

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.984-985

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ MATEMATİKSEL MODELLER GEOMETRİK SERİ ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

THE IMAGE AND UNDERSTANDING OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF DERIVATIVE

INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.628-629

THE UNDERSTANDING OF THE UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF LIMIT

INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.635-636

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZGÜVENLERİ VE BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

9. INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION AND SCIENCE CONGRESS, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.305

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.341-342

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, ss.82

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK KAYGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

3.INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEİR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.75

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK KAVRAMINA İLİŞKİN SAHİP OLDUKLARI METAFORLAR

3.INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEİR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.4

Kitap & Kitap Bölümleri

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KAVRAM İMAJLARI VE ÖNERMELERİ DEĞERLENDİRME BECERİLERİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, UĞUR Oruç Ali, Editör, Platanus Yayın Grubu, Ankara, ss.373-390, 2023

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ: DEVİN BOTU PROBLEMİ

MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEORİ VE UYGULAMA ÇALIŞMALARINDAN SEÇMELER, Fikret CİHAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.97-141, 2023

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İspata Yönelik Algısal, Matematiksel, Öğretimsel ve Epistemolojik Görüşlerinin Analizi

Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, DORUK Muhammet, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.34-62, 2023

PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS' UNDERSTANDING OF PROOF

EDUCATION & SCIENCE 2023-IV, KARABATAK Songül, Editör, Efe Akademik Publishing, İstanbul, ss.105-128, 2023

İSPAT ANLAMA BECERİSİ, İSPAT HAKKINDAKİ GÖRÜŞLER, MATEMATİĞE YÖNELİK KAYGI VE ÖZ YETERLİK ALGISI İLE İLİŞKİLİ MİDİR?

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Gülden Gürsoy, Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.51-67, 2022

Kesirleri Karşılaştırma Stratejileri Üzerine Bir Durum Çalışması: Altıncı Sınıf Örneği

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar-11, Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.733-751, 2022

Akıl yürütme ve argümantasyon

Mantıksal Akıl Yürütme, Erdem, Emrullah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-146, 2022

Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Fiziksel Anlamına Yönelik Anlayışları

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Gülden Gürsoy, Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.95-119, 2022

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5, Dönger, Ahmet, Editör, IVPE, Cetinje, ss.161-178, 2022

THE RELATIONSHIP BETWEEN THE VIEWS OF THEPRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS ON PROOFAND THEIR MULTIPLE INTELLIGENCE

ACADEMIC STUDIES IN EDUCATIONAL SCIENCES, HÜLYA GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.79-94, 2020

MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN KÜMELER KONUSUNDAKİ İSPATLAMABECERİLERİ

THEORY AND PRACTICE IN EDUCATION: SCIENCE, EXPERIENCE AND KNOWLEDGE, AKPINAR DELLAL, NEVİDE, KOCH SUSANNE, STANKOWSKI, WITOLD, Editör, LAP LAMPERT ACADEMIC PUBLISHING, Düsseldorf, ss.174-186, 2019

Metrikler

Yayın

86

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

97

H-İndeks (TrDizin)

6

Proje

1

Açık Erişim

1