Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
2. Using the power card strategy to teach poison-prevention skills to children with developmental disabilities
International Journal of Developmental Disabilities
, cilt.71, sa.3, ss.387-396, 2025 (SSCI, Scopus)
5. Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Yetişkinliğe Geçiş Sürecinde Ebeveyn Katılımının Sağlanması İçin Eğitimcilerin Uygulayabilecekleri Stratejiler
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.65-77, 2023 (Hakemli Dergi)
7. ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN COVİD-19 NEDENİYLE ARA VERİLEN EĞİTİME YENİDEN BAŞLANMASI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı, ss.84-124, 2021 (TRDizin)
8. OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER
ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.2, sa.2, ss.157-171, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
4. Özel Gereksinimi Olan ve Olmayan Okul Öncesi Çocuklar için Matematik Performansı Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi
VIIIth International Eurasian Educational Research-EJER2021 Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
5. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Covid19 Nedeniyle Ara Verilen Eğitime Yeniden Başlanması Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
7. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Toplama İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Etkililiği
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
9. Otizmli Çocuklarda Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler
YILDIZ International Conference onEducational Research and Social Science (YICER2014), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)