Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mixed Methods in Marketing Research: Evolution, Key Topics, And Methodological Patterns

3rd INTERNATIONAL EGE CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.640

The Use Of Artificial Intelligence in Marketing: Text Mining Insights With Leximancer 5.0 Software

13. INTERNATIONAL MARMARA SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, ss.69

Uncovering Patterns in Meta-Analysis Studies in Marketing: A Bibliometric Approach

10th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, ss.105

From Offline Brand Communities to Social Media Based Brand Communities: The Evolution of Brand Communities

2nd International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.177-178

Has Social Media Revolutionary Changed Brand Communities?

Eurasian Conferences on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.193

Sosyal Medya, Marka Topluluklari İçi̇n Sosyalleşmeyi̇ Öldürüyor Mu?

16 Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.330-332
Kitap & Kitap Bölümleri

Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, ASLAN ÇETİN FİLİZ, Editör, Serüven Yayınevi, ss.59-72, 2024

Sürdürülebilir Tüketim: VOSviewer ile Bibliyometrik Bir Analiz

Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI - Pazarlama ve Üretim Yönetimi, Ahmet Koçak,Hakan Cavlak, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.51-65, 2023

Dijital Pazarlamada Ürün Kişiselleştirmenin Önemi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIII, Ömer Sezai Şenel, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.131-144, 2023
Metrikler

Yayın

10