Arş. Gör. Dr. Seyfettin ANMAÇ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Hakkari Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A COMPARISON OF PRODUCT PERSONALIZATION AND PRODUCT CUSTOMIZATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Anmaç S.
Turkish Business Journal
, cilt.4, sa.7, ss.54-64, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Uncovering Patterns in Meta-Analysis Studies in Marketing: A Bibliometric Approach
Anmaç S.
10th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, ss.105
From Offline Brand Communities to Social Media Based Brand Communities: The Evolution of Brand Communities
Anmaç S.
2nd International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.177-178
Has Social Media Revolutionary Changed Brand Communities?
BAŞ T.
,
ANMAÇ S.
Eurasian Conferences on Language and Social Sciences, 22 - 24 Mayıs 2017
Sosyal Medya, Marka Topluluklari İçi̇n Sosyalleşmeyi̇ Öldürüyor Mu?
Anmaç S.
16 Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.330-332
Kitap & Kitap Bölümleri
Sürdürülebilir Tüketim: VOSviewer ile Bibliyometrik Bir Analiz
Anmaç S.
Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI - Pazarlama ve Üretim Yönetimi, Ahmet Koçak,Hakan Cavlak, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.51-65, 2023
Dijital Pazarlamada Ürün Kişiselleştirmenin Önemi
Anmaç S.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIII, Ömer Sezai Şenel, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.131-144, 2023
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
7