Arş. Gör. Dr. Seyfettin ANMAÇ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Hakkari Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A COMPARISON OF PRODUCT PERSONALIZATION AND PRODUCT CUSTOMIZATION: A CONCEPTUAL FRAMEWORK
Anmaç S.
Turkish Business Journal
, cilt.4, sa.7, ss.54-64, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Mixed Methods in Marketing Research: Evolution, Key Topics, And Methodological Patterns
Anmaç S.
,
Aytaç M. A.
3rd INTERNATIONAL EGE CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.640
The Use Of Artificial Intelligence in Marketing: Text Mining Insights With Leximancer 5.0 Software
Anmaç S.
13. INTERNATIONAL MARMARA SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Kocaeli, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, ss.69
Uncovering Patterns in Meta-Analysis Studies in Marketing: A Bibliometric Approach
Anmaç S.
10th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 7 - 08 Aralık 2024, ss.105
From Offline Brand Communities to Social Media Based Brand Communities: The Evolution of Brand Communities
Anmaç S.
2nd International Congress on Economics and Administrative Sciences, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.177-178
Has Social Media Revolutionary Changed Brand Communities?
Baş T.
,
Anmaç S.
Eurasian Conferences on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.193
Sosyal Medya, Marka Topluluklari İçi̇n Sosyalleşmeyi̇ Öldürüyor Mu?
Anmaç S.
16 Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.330-332
Kitap & Kitap Bölümleri
Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama
ANMAÇ S.
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, ASLAN ÇETİN FİLİZ, Editör, Serüven Yayınevi, ss.59-72, 2024
Sürdürülebilir Tüketim: VOSviewer ile Bibliyometrik Bir Analiz
Anmaç S.
Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI - Pazarlama ve Üretim Yönetimi, Ahmet Koçak,Hakan Cavlak, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.51-65, 2023
Dijital Pazarlamada Ürün Kişiselleştirmenin Önemi
Anmaç S.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIII, Ömer Sezai Şenel, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.131-144, 2023
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları