Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özel Yetenekli Öğrencilerin Davranışsal Problemlerine Yönelik Müdahale Yöntemleri
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online)
, sa.Özel Sayı 1 (Cumhuriyetin 100. Yılına), ss.1192-1206, 2023 (Hakemli Dergi)
Historical movies and TV series in the interest of the science of history: the opinions of gifted students
Journal for the Child Development, Exceptionality and Education
, cilt.4, sa.1, ss.57-68, 2023 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Eğitiminde Web 2.0 Araçları Kullanımının Yararları ve Zorlukları Üzerine Bir İnceleme
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.10, sa.91, ss.234-241, 2023 (Hakemli Dergi)
İki Kere Farklılık Üzerine Bir Çalışma: Özel Yetenekli Öğrencilerde Öğrenme Güçlüğü
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.218-231, 2022 (Hakemli Dergi)
Kanada (Ontario) Eğitim Sistemine Genel Bir Bakış
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.9, sa.89, ss.2285-2300, 2022 (Hakemli Dergi)
Dede Korkut Hikâyelerinin Metinlerarası Anlayışla İncelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.11, sa.2, ss.554-572, 2022 (Hakemli Dergi)
DEDE KORKUT HİKAYÊLERİNİN METİNLERARASI ANLAYIŞLA İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.554-572, 2022 (Hakemli Dergi)
Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.400-414, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.522-546, 2021 (Hakemli Dergi)
Immanuel Kant’ın “Eğitim Üzerine” Kitabına Dair Bir Değerlendİime
Turkuaz Eğitim ve Kültür Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.32-34, 2021 (Hakemsiz Dergi)
Development of Verbal Games Achievement Test of Primary School 3rd Grade Science Lesson “Let’s Know About Substance” Unit
Education Quarterly Reviews
, cilt.4, sa.1, ss.481-496, 2021 (Hakemli Dergi)
Zekâ Oyunlarının Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Matematik Başarısına Etkisi
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.8, sa.71, ss.1404-1418, 2021 (Hakemli Dergi)
Okuma Güçlüğü Olan Evde Eğitim Öğrencisinin Okuma Becerilerinin Geliştirilmesi
Temel Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.14-25, 2020 (Hakemli Dergi)
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin “Bilsem” ve “Okul” Kavramlarına İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla Karşılaştırılması
JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
, cilt.4, sa.3, ss.91-108, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.1, sa.2, ss.12-21, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve ortaokullarda uygulanmakta olan sosyal kulüplerin işlevlerine yönelik öğretmen görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.279-296, 2014 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokullarda Uygulanmakta Olan Sosyal Kulüplerin İşlevlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.279-296, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hayat Bilgisi Üçüncü Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri
ASES III. International Conference On Educational Sciences, Türkiye, 28 - 29 Ocak 2023, ss.29
Türk eğitim sistemi ile Kanada (Ontario) eğitim sistemin karşılaştırılması
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.79-80
İlkokul öğrencilerinin sosyal kulüplere karşı tutumlarının incelenmesi (Van ili örneği)
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.115
Kitap & Kitap Bölümleri
Lise Öğrencilerinin Emoji Kullanım Düzeyleri ve Emoji Kullanımının Türkçe’ye Etkisi
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VI, BAĞCI AYRANCI BİLGE, ŞAHİN TUĞRUL GÖKMEN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, ss.25-38, 2024
Küreselleşme ve Kültür
Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.12-32, 2024
Türkçe Eğitiminde Oyunla Öğretim
Oyunla Öğretime Geleneksel Ve Teknolojik Yaklaşımlar, TİMURKAAN AKÇINAR SERPİL, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.72-91, 2023
İlkokulda Görsel Okuma Ve Görsel Sunuya Ne Kadar Yer Veriyoruz? Hayat Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Dersi Üzerine Bir Değerlendirme
Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler_1, Sönmez Sinan, Editör, PLATANUS PUBLİSHİNG, Ankara, ss.262-279, 2023
Okul Öncesi Eğitimde Zekâ Oyunları ile Okuma Yazmaya Hazırlık ve Etkinlik Örnekleri
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -Okul Öncesi Örneği-
, Yüksel İbrahim, Kurupınar Abdulhamit, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.45-62, 2023
10. ve 12. Yüzyıl Arası Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri
Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri, Yılmaz Mehmet, Özen Yunus, Yüksel İbrahim, Karakaya Ferhat, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.41-70, 2023
Okul Öncesi Eğitimde Zekâ Oyunları ile Türkçe Öğretimi ve Etkinlik Örnekleri
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -Okul Öncesi Örneği-, Yüksel İbrahim, Kurupınar Abdulhamit, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.79-92, 2023
Özel Öğrenme Güçlüğü (Okul Yöneticileri İçin El Kitapları-5)
ÇUVALDIZ YAYINLARI, İstanbul, 2021
Mart Ayı Bilim ve Akıl Yürütme
365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme, Yılmaz Mehmet, Yüksel İbrahim, Şahin Erhan, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.97-128, 2021
Şifreli Sözcük, Sözcük Çemberi ve Göbek Oyunlarıyla Türkçe Öğretim
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-
, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.135-152, 2021
ABC Bağlama, Sihirli Piramit, Eksik Harfler ve Karışık Harfler Oyunlarıyla İngilizce Öğretimi
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.223-243, 2021
Zekâ Oyunlarının Eğitimdeki Önemi ve İlkokul 2.Sınıf Dersleriyle İlişkisi
Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.1-22, 2021