Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 32
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

2. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMEN BİLİŞİM AĞI’NA (ÖBA) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

9th INTERNATIONAL BILTEK CONGRESS ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Hakkari, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2024, ss.137-147, (Tam Metin Bildiri)

3. ChatGPT ile öğrencilerin bilgilendirici metin yazma becerilerinin geliştirilmesi

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 9 - 12 Kasım 2023, ss.379-380, (Özet Bildiri)

4. Ölçme Ve Değerlendirme Yönetmeliğinde Okuma Ve Yazma

Ege 9.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.604, (Özet Bildiri)

5. Opinions of class teachers on summer learning losses in literacy

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.174, (Özet Bildiri)

6. İYEP Türkçe öğretim programındaki okuma-yazma etkinliklerine yönelik öğretmen görüşleri

Bilsel İnternanional Truva Scientific Researches and İnovation Congress, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2023, ss.471, (Özet Bildiri)

8. İlkokulda Görsel Okuma Ve Görsel Sunuya Ne Kadar Yer Veriyoruz? Hayat Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Dersi Üzerine Bir Değerlendirme

ASES VI. Internatıonal Conference On Socıal Scıences, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2023, ss.308-309, (Özet Bildiri)

9. Hayat Bilgisi Üçüncü Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri

ASES III. International Conference On Educational Sciences, Türkiye, 28 - 29 Ocak 2023, ss.29, (Özet Bildiri)

10. Rol Model Olarak Akşemseddin: Özel Yetenekli Öğrenciler Üzerine Metaforik Bir Çalışma

Göynük Araştırmaları ve Halk Kültürü Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 25 - 27 Kasım 2022, ss.2-3, (Özet Bildiri)

11. The effect of historical films or TV series on gifted students' views on historical subjects (example of BILSEM)

3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of Education (ICGYSE), Antalya, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2022, ss.63, (Özet Bildiri)

13. Yazmak İçin Oku Stratejisi ile Sıralama Türünde Bilgilendirici Metin Yazma Öğretimi

20th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.38-39, (Özet Bildiri)

14. Matematik Ders Kitabı İncelemeleri Üzerine Bir Meta Analiz Çalışması

20th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.290-291, (Özet Bildiri)

15. Okuduğunu anlamada şiirin yeri

20th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.140-141, (Özet Bildiri)

16. “120 Tarihinin İzinde” Projesinin Özel Yetenekli Olan Ve Olmayan Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Algısına Etkisi

TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Trb2 Internatıonal Congress On Educatıonal Scıences, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.87, (Özet Bildiri)

17. Hayat boyu öğrenmeye ilişkin öğretmen ve akademisyen görüşlerinin belirlenmesi

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.74-75, (Özet Bildiri)

18. Sınıf öğretmenlerinin ilk yardım bilgi düzeyi (Van ili örneği)

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.78, (Özet Bildiri)

19. Evde eğitim öğrencisi olan bir öğrencinin yaşadığı öğrenme güçlükleri ve çözüm önerileri

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.31, (Özet Bildiri)

20. Türk eğitim sistemi ile Kanada (Ontario) eğitim sistemin karşılaştırılması

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.79-80, (Özet Bildiri)

21. Sınıf öğretmenlerinin teknolojiye karşı tutum ve düşüncelerinin incelenmesi

17. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1466-1467, (Özet Bildiri)

23. Üstün zekâlı öğrencilerin tarih dersine ilişkin algı düzeylerinin metaforlarla incelenmesi

5.Üstün Yetenekliler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

24. Yapboz Mu Asırlık Çınar Mı: Eğitimcilerin Gözünde Türk Eğitim Sistemi

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.715-717, (Özet Bildiri)

25. İlkokul öğrencilerinin sosyal kulüplere karşı tutumlarının incelenmesi (Van ili örneği)

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.115, (Özet Bildiri)
Kitaplar 22

1. Okuma ve Yazma Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri

2024 TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖĞRETİM PROGRAMINA UYGUN İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Prof. Dr. İbrahim COŞKUN,Doç. Dr. Hatice KADIOĞLU ATEŞ, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.129-142, 2025

2. İlk Okuma Yazma Öğretiminde Farklılaştırma

2024 TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖĞRETİM PROGRAMINA UYGUN İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Prof. Dr. İbrahim COŞKUN,Doç. Dr. Hatice KADIOĞLU ATEŞ, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.185-204, 2025

3. AKICI OKUMA TEKNİKLERİ VE BİYONİK OKUMA

EĞİTİM BİLİMLERİ VE ALAN EĞİTİMİ GÜNCEL KONULAR, COŞKUN İBRAHİM, ILGAZ GÖKHAN, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, ss.9-24, 2024

4. Lise Öğrencilerinin Emoji Kullanım Düzeyleri ve Emoji Kullanımının Türkçe’ye Etkisi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları VI, BAĞCI AYRANCI BİLGE, ŞAHİN TUĞRUL GÖKMEN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, ss.25-38, 2024

5. Küreselleşme ve Kültür

Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.12-32, 2024

6. Türkçe Eğitiminde Oyunla Öğretim

Oyunla Öğretime Geleneksel Ve Teknolojik Yaklaşımlar, TİMURKAAN AKÇINAR SERPİL, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.72-91, 2023

7. İlkokulda Görsel Okuma Ve Görsel Sunuya Ne Kadar Yer Veriyoruz? Hayat Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Dersi Üzerine Bir Değerlendirme

Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler_1, Sönmez Sinan, Editör, PLATANUS PUBLİSHİNG, Ankara, ss.262-279, 2023

8. 10. ve 12. Yüzyıl Arası Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri

Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri, Yılmaz Mehmet, Özen Yunus, Yüksel İbrahim, Karakaya Ferhat, Editör, PALME YAYINEVİ, Ankara, ss.41-70, 2023

9. Okul Öncesi Eğitimde Zekâ Oyunları ile Türkçe Öğretimi ve Etkinlik Örnekleri

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -Okul Öncesi Örneği-, Yüksel İbrahim, Kurupınar Abdulhamit, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.79-92, 2023

10. Okul Öncesi Eğitimde Zekâ Oyunları ile Okuma Yazmaya Hazırlık ve Etkinlik Örnekleri

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -Okul Öncesi Örneği- , Yüksel İbrahim, Kurupınar Abdulhamit, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.45-62, 2023

12. Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Kavram Öğretimi

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kavram Öğretimi, Sever Ramazan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.439-460, 2021

13. Zekâ Oyunlarının Eğitimdeki Önemi ve İlkokul 2.Sınıf Dersleriyle İlişkisi

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.1-22, 2021

14. Şifreli Sözcük, Sözcük Çemberi ve Göbek Oyunlarıyla Türkçe Öğretim

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği- , Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.135-152, 2021

15. Mart Ayı Bilim ve Akıl Yürütme

365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme, Yılmaz Mehmet, Yüksel İbrahim, Şahin Erhan, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.97-128, 2021

16. ABC Bağlama, Sihirli Piramit, Eksik Harfler ve Karışık Harfler Oyunlarıyla İngilizce Öğretimi

Temel Eğitimde Zekâ Oyunları İle Eğlenerek Öğreniyorum -2.Sınıf Örneği-, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Savaş Muhammed Ali, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.223-243, 2021

17. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Özellikleri ve Tanılama İşlemleri

Üstün Yetenekliler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Kurt Hakan, Yüksel İbrahim, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.73-86, 2020

18. Üstün Yetenekliler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi Örnek Uygulamaları

Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Çıkılı Yahya, Yüksel İbrahim, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.203-230, 2020

20. Şehrimiz Van

VAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, Van, 2018
Metrikler

Yayın

79

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

75

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

78

Proje

26

Açık Erişim

4